Verkkokauppa

Autodesk Maya LT

359,00 973,00 

Tuotetunnus (SKU): Ei saatavilla/-tietoa Osasto: Avainsanat tuotteelle ,

Kuvaus

Autodesk Maya LT

Autodesk Maya LT

Autodesk Maya LT Luo ja animoi realistisen näköisiä hahmoja, rekvisiittaa ja ympäristöjä Maya LT 3D pelinkehitysohjelmiston ammattimaisilla 3D mallinnus ja animaatiotyökaluilla. Maya LT 3D pelinkehitysohjelmisto sisältää intuitiivisen animaation, riggauksen, mallinnuksen ja valaistusominaisuudet, jotta indie-pelien luojat voivat toimia nopeammin ja ilman luovia rajoja. Valmistajan sivut

Ominaisuudet

Autodesk Maya LT

 

  • 3D-mallinnustyökalut Kehittyneet 3D-mallinnuksen työkalut auttavat sinua luomaan realistisia hahmoja, tarpeistoja ja ympäristöjä. Voit mallintaa monikulmioilla ja NURBSilla myös UV-työkalupakki tarjoaa taiteilijaystävällisiä työkaluja ja toimintoja nopeampaan UV-luomiseen ja muokkaamiseen.
  • Mayassa voit veistää virtuaalisia 3D pintoja kuten todellisia 3D esineitä savesta tai muista mallinnus materiaaleista. Saven käytön sijaan virtuaaliset pinnat rakennetaan monikulmioilla.

 

 

  • Varjostimet ja materiaalit Luo korkealaatuisia materiaaleja intuitiivisilla työkaluilla tai käytä Maya LT:n Allegorithmic Substance -materiaaleja.
  • Mayassa pinnan ulkonäkö määräytyy sen mukaan, miten se on varjostettu. Pinnan varjostus on yhdistelmä kohteen perusmateriaalista ja kaikkiin niihin lisättäviin tekstuureihin.
  • Mayassa materiaalit (joita kutsutaan myös varjostimiksi) määrittelevät esineen aineen. Jotkut materiaalin perusominaisuuksista ovat väri, läpinäkyvyys ja kiilto.

 

 

Autodesk Maya LT

 

Vaikka Mayan 3D pinnat reagoivat valoon samalla tavalla kuin todellisessa maailmassa, pintojen ja valojen vuorovaikutuksessa tietokonegrafiikkaohjelmistossa on merkittäviä eroja. Aineelliset solmut ovat eräänlainen renderöintisolmu, jonka avulla voit määritellä, miltä objektin pinta näyttää renderöitynä, kun sitä sovelletaan objektiin.Voit määrittää materiaalin ominaisuuksia, kuten värin, peilaavuuden, heijastavuuden, läpinäkyvyyden ja kohtauksen elementtien pinnan yksityiskohdat, jotta voit luoda laajan valikoiman realistisia kuvia.

 

  • Sisäänrakennetut muovailutyökalut Sivellinpohjaisten muovailutyökalujen avulla taiteilijat voivat suorittaa korkeatasoisia muokkauksia malleissaan ilman, että malleja täytyy viedä toiseen työkaluun.
  • LOD-työkalut pelimallien tehokkuuteen Optimoi mobiililaitteiden sisältö polygonien reduktiolla, datan puhdistamisella, sokean datan tunnistamisella ja yksityiskohtaisen tason työkaluilla.
  • Fysiikkapohjaiset varjostinmateriaalitShaderFX:n avulla voit luoda korkealaatuisia fysiikkapohjaisia varjostinmateriaaleja Maya LT:ssä.

 

 

  • Valaistuksen ja tekstuurien muokkaus Simuloi realistista pelivalaistusta. Käytä yleisiä valaistustyökaluja ja muokkaa valaistustiedot tekstuuri- tai kärkikarttoihin.
  • Mallinnusparannuksia Quad draw -työkalun, monileikkauksen, viisteen ja symmetrian parannukset tekevät mallinnuksesta tehokkaampaa.
  • Leivonta, valaistus ja väri leivonta siirtää leivottujen esineiden valaistuksen kuvatiedostoon (jos leivotaan tekstuureihin) tai tietoihin (jos leivotaan pisteisiin), joita voit käyttää myöhemmin kohteisiin. Leivonnan jälkeen voit yksinkertaistaa kohtausta poistamalla valot, materiaalit ja tekstuurit (varjostusverkot) koska pelimoottorin renderöinti laite saa väri ja valaistustiedot leivotusta kuvasta tai tuotetusta datasta.